فایو ترایبز (۲۰۱۴)

امتیاز
۸

five tribes (فایو ترایبز) یا پنج قبیله ، رقابتی هیجان انگیز بر سر تصاحب تخت سلطنت است.
در این بازی با روایتی جدید و جالب از مکانیسم کارگر گذاری و نوبت دهی روبرو می شویم که باعث پیچیده شدن روند تصمیم گیری در بازی می شود . همچنین تنوع امتیازگیری در بازی استراتژی های متنوعی را بوجود می آورد

تعداد بازیکن
۴ - ۲ نفره
۸۰ - ۴۰ دقیقه
شرایط سنی بازی
۱۳+ سال
۲٫۸۵ از ۵

طراح بازی: برونو کاتالا

نوع بازی: استراتژی

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
۰ (از ۰ رای)

five tribes (فایو ترایبز) یا پنج قبیله ، رقابتی هیجان انگیز بر سر تصاحب تخت سلطنت است.
در این بازی با روایتی جدید و جالب از مکانیسم کارگر گذاری و نوبت دهی روبرو می شویم که باعث پیچیده شدن روند تصمیم گیری در بازی می شود . همچنین تنوع امتیازگیری در بازی استراتژی های متنوعی را بوجود می آورد. گاهی باید امتیازاتی را از دست بدهید تا حرکت اول را انجام دهید و به امتیازات بیشتری دست پیدا کنید، اما حریفان شما هم می توانند با پیشنهادات بالاتر زودتر از شما بازی را شروع کنند و باعث ضرر شما بشوند؛ پس همیشه یک نقشه جایگزین داشته باشید.
حواستان به قابلیت جن هایی که به خدمت گرفته اید باشد و از آن ها غافل نشوید.

توضیح بازیتوضیح بازی:

با عبور از سرزمین هزار و یک شب، کاروان شما به سرزمین های سلطان نغله میرسد. سلطان پیر به تازگی در گذشته و کنترل نغله از دست رفته است. اوراکل پیشگویی کرده که غریبه هایی با کنترل کردن پنج قبیله قصد نفوذ به شهر افسانه ای را دارند. آیا شما پیشگویی را به حقیقت تبدیل می کنید؟ جن های پیر را فراخوانی کنید، قبیله ها را در موقع مناسب به موقعیت خود منتقل کنید تا شاید سلطنت به دست شما بیفتد.
Five Tribes توسط برونو کاتالا طراحی شده و بر اساس یک رسم قدیمی بازی های آلمانی از میپل های چوبی استفاده شده است. در اینجا، با یک پیچ و تاب منحصر به فرد به ژانر استاندارد “قرار دادن کارگر” روبرو می شویم ، بازی با میپل هایی که از آغاز روی صفحه بازی قرار گرفته اند شروع می شود و بازیکنان باید با زیرکی آن ها را روی روستاها، بازارها، واحه ها و مکان های مقدس حرکت دهند. اینکه چگونه، چه موقع و در کجا این پنج قبیله آدم کش، ریش سفیدان، معماران، تاجران و وزیران را از مکان خود خارج کرده و حرکت دهید، پیروزی یا شکست شما را تعیین می کنند.
همان طور که متناسب با یک بازی Days of Wonder است، قوانین ساده و آسان برای یادگیری است. اما برای برنده شده نیاز به طراحی یک استراتژی قوی دارید. شما باید به دقت بررسی کنید که چه حرکاتی می تواند به شما امتیاز خوبی بدهد و حریفان خود را در معرض آسیب قرار دهید. شما باید مسیرهای مختلفی را برای رسیدن به پیروزی بسنجید، از جمله احضار جن های قدرتمند که ممکن است در تلاش برای کنترل این سلطنت افسانه ای به هدف شما کمک کند.

مکانیسم بازیمکانیسم‌ها:

افتخارات بازیمهم ترین افتخارات:

۲۰۱۴ برنده بهترین بازی استراتژی گلدن گیک(Golden Geek)

2014 نامزد بهترین بازی سال گلدن گیک(Golden Geek)

دانلود فایل های بازی:

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *