راهنمای بازی just one

جاست وان (۲۰۱۸)

امتیاز
۷٫۷

 Just one یا فقط یکی ، یک بازی مناسب برای جمع های دوستانه و خانوادگی است. در این بازی قرار است همگی فقط یک سرنخ بدهیم به یکی و او فقط یک کلمه را حدس بزند. حواستان باشد هنوز تمام نشده و همه چی به این سادگی ها نیست! سرنخ های مشابه از بازی حذف می شوند. ضمن اینکه باید خوب راهنمایی کنید، باید حواستان باشد دیگران مانند شما فکر نکنند، در عین حال آنقدر ها هم دور راهنمایی نکنید که بازیکن حدس زننده نتواند به جواب برسد.

تعداد بازیکن
۷ - ۳
۲۰ دقیقه
شرایط سنی بازی
۸+ سال
۱٫۰۶ از ۵

طراح بازی: برونو ساتر و لودوویک رودی

نوع بازی: دورهمی

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
۰ (از ۰ رای)

 Just one یا فقط یکی، یک بازی مناسب برای جمع های دوستانه و خانوادگی است. در این بازی قرار است همگی فقط یک سرنخ بدهیم به یکی و او فقط یک کلمه را حدس بزند. حواستان باشد هنوز تمام نشده و همه چی به این سادگی ها نیست! سرنخ های مشابه از بازی حذف می شوند. ضمن اینکه باید خوب راهنمایی کنید، باید حواستان باشد دیگران مانند شما فکر نکنند، در عین حال آنقدر ها هم دور راهنمایی نکنید که بازیکن حدس زننده نتواند به جواب برسد. ایجاد این تعادل جذابیت زیادی به بازی بخشیده است.

نکته ای که وجود دارد در ابتدا Just one ،بازی We Are The Word نام داشت و در سال ۲۰۱۷ توسط Fun Consortium منتشر شده بود. Repos Production حقوق آن را در اوایل سال ۲۰۱۸ خریداری کرد و بازی را بهبود داد. آن ها تصمیم گرفتند کیفیت قطعات را بهبود ببخشند، ۵۰ کلمه جدید اضافه کنند و نام بازی را تغییر دهند. پس از این نسخه جدید، بازی از داشتن تنها یک نسخه فرانسوی به داشتن یک نسخه جهانی دست یافت.

توضیح بازیتوضیح بازی:

Just One بازی دورهمی همکاری مشترک است که در آن شما با هم بازی می کنید تا حد ممکن کلمات رمز را کشف کنید. بهترین سرنخ را برای کمک به هم تیمی خود پیدا کنید. منحصر به فرد باشید ، زیرا همه سرنخ های یکسان لغو می شوند! یک بازی کامل شامل بازی ۱۳ کارت است. هدف این است که به امتیاز ۱۳ برسیم. در صورت جواب درست ، بازیکنان ۱ امتیاز کسب می کنند. در صورت پاسخ اشتباه ، کارت فعلی و همچنین کارت بالای دک را از دست می دهند. بدین ترتیب ۲ امتیاز از دست می دهد. در صورت عدم پاسخ ، بازیکنان فقط کارت فعلی را از دست می دهند و بنابراین تنها ۱ امتیاز دارند. شما باید انتخاب کنید، تفاوت ایجاد کنید!

بازی جاست وان

مکانیسم بازیمکانیسم‌ها در بازی جاست وان:

افتخارات بازیمهم ترین افتخارات:

۲۰۱۹ برنده ی جایزه ی اشپیل

۲۰۱۸ نامزد بهترین بازی همکاری مشترک گلدن گیک (Golden Geek)

2018 نامزد بهترین بازی دورهمی گلدن گیک (Golden Geek)

دانلود فایل های بازی:

اشتراک‌گذاری

دقیقا یادم نمیاد اولین بازی رومیزی رو که بازی کردم چند ساله بودم، اما فکر میکنم حدودا 12،13 ساله بودم که به بقیه بازی یاد می دادم. اون موقع ها اعتقاد داشتم هر کی شطرنج بلد باشه، بقیه ی بازی های فکری رو هم بهتر بازی می کنه! از طرف شهرداری تو برنامه های مختلف سعی می کردم از بازی ها برای مردم بگم و ی تعداد بازی یادشون بدم. گذشت و گذشت و گذشت و الان بهم می گند روانشناس! تو دو تا از بهترین دانشگاه های ایران درس خوندم و کلی چیز یاد گرفتم . تو تمام این مدت این علاقه به بازی و خصوصا بازی های رومیزی کنارم موند. عاشق بازی مافیام و حس می کنم تو بازی های رومیزی و مافیا خیلی خوبم، ادعا نمی کنم که می برم ولی مطئنم وقتی باهام بازی می کنید بهتون خوش میگذره. اسکیپ روم یا اتاق فرار رو هم خیلی دوست دارم، کلا با هر چیزی که توش خودم رو به چالش بکشم حال می کنم. بازی رومیزی همیشه بهونه ای بوده که کمک کنه کنار کسایی که دوستشون دارم بهمون خوش بگذره. همین دوستایی که اینجا درباره شون می خونید و کل دوست دیگه که اینجا نیستند به همین بهونه وارد زندگیم شدند. قرار اینجا یاد بگیریم چطوری بازی کنیم، چطوری زندگی کنیم وچطوری تعامل کنیم با بقیه، همش به بهونه ی بازی رومیزی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *