راهنمای فارسی shadows over camelot

شدوز اور کملات (۲۰۰۵)

امتیاز
۷٫۸

Shadows over Camelot  یا سایه ها بر فراز کملات بازی در سبک همکاری مشترک است البته با چاشنی خیانت! شما و دیگر شوالیه ها دور میز، گرد هم آمدید تا با انجام مأموریت های گوناگون از به مخاطره افتادن شهر کملات جلوگیری کنید؛ آیا می توانید این کار را با موفقیت به سرانجام برسانید یا شوالیه تاریکی با کمک خائنی که در بین شما وجود دارد برنده شده و کنترل کملات را در اختیار می گیرد؟

تعداد بازیکن
۷ - ۳ نفره
۸۰ - ۶۰ دقیقه
شرایط سنی بازی
۱۰+ سال
۲٫۵۶ از ۵

طراح بازی: برونو کاتالا – سرژ لاگت

نوع بازی: تماتیک

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
۰ (از ۰ رای)

Shadows over Camelot  یا سایه ها بر فراز کملات بازی در سبک همکاری مشترک است البته با چاشنی خیانت! شما و دیگر شوالیه ها دور میز، گرد هم آمدید تا با انجام مأموریت های گوناگون از به مخاطره افتادن شهر کملات جلوگیری کنید؛ آیا می توانید این کار را با موفقیت به سرانجام برسانید یا شوالیه تاریکی با کمک خائنی که در بین شما وجود دارد برنده شده و کنترل کملات را در اختیار می گیرد؟ در این راه سخت، گاهی باید از خود گذشتگی کنید و سلامتی خودتان را به خطر بیندازید، همچنین با حواسی جمع به دنبال خائن بگردید تا بتوانید جلو کارهای او را بگیرید.
در این بازی بازیکنان به دو شیوه برنده خواهند شد، یا استاد بزرگ حریف را از بازی خارج کنند و یا استاد بزرگ خود را به معبد حریف برسانند. نحوه ی حرکت مهره ها که بر اساس کارت ها است، این بازی را تبدیل به یکی از بهترین بازی های انتزاعی کرده است.

توضیح بازیتوضیح بازی:

Shadows over Camelot یک بازی صفحه ای مبتنی بر همکاری مشترک/نیمه همکاری، مدیریت دست و متکی بر استنتاج برای۷-۳ بازیکن است.
هر بازیکن در نقش یک شوالیه است و آن ها باید برای غلبه بر تعدادی ماموریت ها، از شکست دادن شوالیه سیاه تا جستجوی جام مقدس، همکاری کنند. ماموریت های کامل، شمشیرهای سفید را به همراه خواهند داشت و ماموریت های ناموفق شمشیرهای سیاه و یا منجنیق های محاصره کننده در اطراف کملات را اضافه می کند. شوالیه ها سعی می کنند که قبل از سقوط کملات، اکثر شمشیرهای سفید را روی میز قرار دهند.
در نوبت خود هر شوالیه، یک “اقدام قهرمانانه” مانند حرکت به یک ماموریت جدید، مدیریت دست خود یا بازی کارت برای پیشبرد نیروهای خیر را انجام می دهد. با این حال، او همچنین باید یکی از سه عمل شیطانی را انتخاب کند که هر کدام کملات را به شکست نزدیک می کند.
علاوه بر این ، یکی از شوالیه ها ممکن است خیانتکار باشد، وانمود می کند که یکی از اعضای وفادار حزب است اما مخفیانه مانع از شوالیه های دیگر می شود، وقت را تلف می کند و منتظر حمله در بدترین لحظه ممکن است .
مخلص کلام، ردای خود را بپوشید، سوار بر اسب جنگی خود شوید و به سوی سایه ها بتازید تا در کملات به ما بپیوندید!

مکانیسم بازیمکانیسم‌ها:

افتخارات بازیمهم ترین افتخارات:

۲۰۰۶ برنده بهترین بازی فانتزی اشپیل

۲۰۰۶ نامزد بهترین بازی خانوادگی گلدن گیک (Golden Geek)

2006 نامزد بهترین بازی گیمر های گلدن گیک (Golden Geek)

2006 نامزد بهترین بازی دورهمی گلدن گیک (Golden Geek)

مشاهده فیلم آموزش بازی:

اشتراک‌گذاری

یادمه که یه روز به جشنواره توی مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه اصفهان برگزار شده بوده که یکی از غرفه های اونجا مخصوص بازی های رومیزی بود .اون موقع من اطلاع زیادی از بازی های رومیزی نداشتم و حتی حس می کردم کسالت بار هم هست 😅 اما دوست اونجا محمد دوستم به قدری با هیجان توی اون غرفه بود و برای بچه ها بازی ها را توضیح میداد که نظر منم جلب شد و بازی هایی که قبلا کسالت بار بود برام به شدت جذاب شده . اینجوری شد صدقه سر محمد من با برد گیم آشنا شدم و واقعا هم ممنون ازش. در ضمن بعد همین برد گیم باعث شد من راحتر بتونم ارتباط اجتماعی برقرار کنم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *