راهنمای فارسی بازی فور سیل for sale

بازی فور سیل (۱۹۹۷)

امتیاز
۷٫۶

بازی فور سیل (For Sale) یک بازی سریع و سرگرم کننده است که  در مورد خرید و فروش املاک و مستغلات است. در طی دو مرحله مشخص بازی ، بازیکنان ابتدا برای چندین ساختمان متقاضی می شوند و پس از خرید تمام ساختمان ها، آن ها را برای بیشترین سود ممکن می فروشند.

تعداد بازیکن
۶ - ۳ نفره
۳۰ دقیقه
شرایط سنی بازی
۱۰+ سال
۱٫۲۷ از ۵

طراح بازی: استفان دورا

نوع بازی: خانوادگی

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
۰ (از ۰ رای)

بازی فور سیل (For Sale) یک بردگیم سریع و سرگرم کننده است که در مورد خرید و فروش املاک و مستغلات است. در طی دو مرحله مشخص بازی ، بازیکنان ابتدا برای چندین ساختمان متقاضی می شوند. پس از خرید تمام ساختمان ها، آن ها را برای بیشترین سود ممکن می فروشند.

تغییرات

نسخه اصلی بازی فورسیل (۱۹۹۷/۹۸)  قوانین کمی متفاوت از نسخه های بعدی داشت؛ مثلا ۲۰ ساختمان به جای ۳۰ داشت. در سال ۲۰۰۵ تغییرات جدیدی در هنر ، قوانین و توزیع کارت ایجاد شد و ۶-۳ بازیکن را در خود جای داد. 

در سال ۲۰۰۹ هم تغییراتی پیرامون نحوه ی گرد کردن در بازی فور سیل اتفاق افتاد. در نهایت هم اکنون به عنوان یک بازی سرگرم کننده شناخته می شود. این بازی علی رغم قدیمی بودن هنوز محبوب است. یکی از علت های آن گیم پلی ساده و روان آن است. این بازی برای آموزش اقتصاد به کودکان نیز استفاده می شود. به طور مثال مفهوم پول و سرمایه را، راحت تر می توان به کودکان آموزش داد.

توضیح بازیتوضیح بازی:

در بازی فورسیل همه ی بازیکنان مقدار سرمایه مشابهی برای خرید و فروش دارند. سپس شروع می کنند با سرمایه هایشان به خرید املاک می پردازند. نحوه ی قیمت گذاری بوسیله ی خود بازیکنان و با مکانیسمی جالب صورت می گیرد. در هر دور همه صاحب خانه می شوند و تفاوت در ارزش خانه ها است فقط!

فروش خانه ها و نقد کردن منازل

پس از تصاحب خانه ها، حال نوبت فروش خانه ها و کسب درآمد و استفاده بهینه از مشتریان دست به نقد برای خرید است. اکنون باید بازیکنان نشان دهند که چگونه اقتصاد دانی هستند و آیا توانایی حدس حرکات رقیبان را دارند یا خیر!

فاز اول بازی فور سیل یعنی خرید املاک به اندازه کافی جذاب هست اما فاز دوم جذابیت بازی را چند برابر می کند.

هر دور ۴ کارت پول رو می شود و بازیکنان باید خانه های خود را به فروش بگذارند، بیشترین پول برای خانه ی با ارزش بالاتر پرداخته می شود و به همین ترتیب ادامه پیدا می کند. همه ی خانه د هر دور فروخته می شوند ولی انتخاب اینکه چه خانه را به چی قیمتی بفروشید مهم است.

بازی فور سیل

مکانیسم بازیمکانیسم‌های بازی فور سیل:

افتخارات بازیمهم ترین افتخارات فور سیل:

۲۰۱۷ نامزد جایزه بردگیم مجارستان

دانلود فایل های بازی:

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *