راهنمای فارسی men at work

من ات ورک (۲۰۱۹)

امتیاز
۷٫۴

کارگران سخت مشغول کار اند. بازی من ات ورک یک بازی فان و سرگرم کننده بر مبنای حفظ تعادل سازه هاست که تمرکز و کار در شرایط استرس زا را تقویت می کند. این بازی دارای سه حالت مختلف بازی هست که علاوه بر جذابیت های حالت عادی، هیجان بازی را نیز بیشتر می کند. 

تعداد بازیکن
۵- ۲ نفره
۴۵ - ۳۰ دقیقه
شرایط سنی بازی
۸+ سال
۱٫۰۴ از ۵

طراح بازی: ریتا مودیل

نوع بازی: خانوادگی

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
۰ (از ۰ رای)

کارگران سخت مشغول کار اند. بازی من ات ورک یک بازی فان و سرگرم کننده بر مبنای حفظ تعادل سازه هاست که تمرکز و کار در شرایط استرس زا را تقویت می کند. این بازی دارای سه حالت مختلف بازی هست که علاوه بر جذابیت های حالت عادی، هیجان بازی را نیز بیشتر می کند. افرادی که نمی خواهند حین بازی فکر کنند و صرفا می خواهند هیجانی را تجربه کنند، از علاقه مندان به این بازی خواهند بود. ااین اولین بازی ریتا مودیل هست که به سرعت محبوب شد و از طراحی قطعات خوبی برخوردار است و بسیار با کیفیت تولید شده است.

بالاو بالاتر ، ساخت و ساز رشد می کند. طولی نمی کشد که تیرهای فولادی به ارتفاع گیج کننده ای می رسند. کارگران با ترس و وحشت کار خود را ادامه می دهند و برای محافظت از آنها چیزی غیر از کلاه ایمنی نیست. خطر سقوط بیش از همه چیز نگران کننده است – بنابراین مطمئن شوید که اتفاقی نمی افتد! اگر می خواهید کارمند ماه باشید ، باید ریتا (رئیس) را تحت تأثیر قرار دهید (ریتا نام طراح بازی هم هست!). کارهای زیادی وجود دارد ، بنابراین بیایید شروع کنیم!

توضیح بازیتوضیح بازی:

بالا و بالاتر ، ساخت و ساز رشد می کند. طولی نکشید که تیرهای فولادی به ارتفاع گیج کننده ای می رسند. کارگران با ترس و وحشت کار خود را ادامه می دهند و برای محافظت از آنها چیزی غیر از کلاه ایمنی نیست. خطر سقوط بیش از همه چیز نگران کننده است – بنابراین فقط مطمئن شوید که اتفاقی نیفتد! 

اگر می خواهید کارمند ماه باشید ، باید ریتا (رئیس) را تحت تأثیر قرار دهید. کارهای زیادی وجود دارد ، بنابراین بیایید شروع کنیم! کارگران در محل کار یک بازی انباشته و متعادل کننده است که در آن بازیکنانی به عنوان کارگران در یک سایت کاری که با دقت برج می سازند برای جلوگیری از تصادفات و شاید دریافت کارمند ماه ، به رقابت می پردازند.

 این بازی شامل سه ماژول بازی برای اضافه کردن بارهای قابل پخش مجدد ، و همچنین اجزای چوبی است که درون یک درج کاملاً مناسب برای تنظیمات آسان قرار گرفته است.

men-at-work-boardgame

مکانیسم بازیمکانیسم‌ها :

افتخارات بازیمهم ترین افتخارات:

۲۰۱۹ نامزد بهترین بازی دورهمی گلدن گیک (Golden Geek)

۲۰۱۹ بازی توصیه شده اشپیل

دانلود فایل های بازی:

تریلر بازی

اشتراک‌گذاری

دقیقا یادم نمیاد اولین بازی رومیزی رو که بازی کردم چند ساله بودم، اما فکر میکنم حدودا 12،13 ساله بودم که به بقیه بازی یاد می دادم. اون موقع ها اعتقاد داشتم هر کی شطرنج بلد باشه، بقیه ی بازی های فکری رو هم بهتر بازی می کنه! از طرف شهرداری تو برنامه های مختلف سعی می کردم از بازی ها برای مردم بگم و ی تعداد بازی یادشون بدم. گذشت و گذشت و گذشت و الان بهم می گند روانشناس! تو دو تا از بهترین دانشگاه های ایران درس خوندم و کلی چیز یاد گرفتم . تو تمام این مدت این علاقه به بازی و خصوصا بازی های رومیزی کنارم موند. عاشق بازی مافیام و حس می کنم تو بازی های رومیزی و مافیا خیلی خوبم، ادعا نمی کنم که می برم ولی مطئنم وقتی باهام بازی می کنید بهتون خوش میگذره. اسکیپ روم یا اتاق فرار رو هم خیلی دوست دارم، کلا با هر چیزی که توش خودم رو به چالش بکشم حال می کنم. بازی رومیزی همیشه بهونه ای بوده که کمک کنه کنار کسایی که دوستشون دارم بهمون خوش بگذره. همین دوستایی که اینجا درباره شون می خونید و کل دوست دیگه که اینجا نیستند به همین بهونه وارد زندگیم شدند. قرار اینجا یاد بگیریم چطوری بازی کنیم، چطوری زندگی کنیم وچطوری تعامل کنیم با بقیه، همش به بهونه ی بازی رومیزی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *