دد آو وینتر-کراس رود (بازی چله زمستان: تقاطع)

راهنمای فارسی dead of winter

بازی چله زمستان: تقاطع (۲۰۱۴)

امتیاز
۸٫۱

تا حالا شده هنگام تماشای فیلم های آخر الزمانی یا زامبی خودتون رو جای یکی از شخصیت های فیلم قرار داده باشید ؟
اگر به بازی های نقش آفرینی با چاشنی همکاری، خیانت و داستان پردازی علاقه دارید و همچنین از قوه تخیل بالایی برخوردار هستید این بازی دقیقا برای شما طراحی شده است.

تعداد بازیکن
۵ - ۲ نفره
۱۲۰ - ۶۰ دقیقه
شرایط سنی بازی
۱۳+ سال
۳٫۰۲ از ۵

طراح بازی: جاناتان گیلمور، ایزاک وگا

نوع بازی: تماتیک

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
۰ (از ۰ رای)

دد آف وینتر: کراس رود یا چله زمستان: تقاطع
تا حالا شده هنگام تماشای فیلم های آخر الزمانی یا زامبی خودتون رو جای یکی از شخصیت های فیلم قرار داده باشید ؟
اگر به بازی های نقش آفرینی با چاشنی همکاری، خیانت و داستان پردازی علاقه دارید و همچنین از قوه تخیل بالایی برخوردار هستید این بازی دقیقا برای شما طراحی شده است. به دلیل و جود سناریو های متفاوت شخصیت های گوناگون و وجود عوامل متغییر زیاد، بازی از تکرار شوندگی خوبی برخوردار است. نسخه دیگری از این بازی با عنوان دد آف وینتر لانگ نایت یا چله زمستان شب طولانی نیز منتشر شده که دارای شخصیت های جدید و تغییرات اندکی در قوانین بازی میباشد

توضیح بازیتوضیح بازی:

چله زمستان یک سری بازی از پلاد هت گیمز است که توانایی گروهی از بازماندگان را برای همکاری و زنده ماندن در حالی که با بحران ها و چالش هایی از خارج و داخل روبرو می شوند، آزمایش می کند. تقاطع عنوان اول این مجموعه ، ۵-۲ بازیکن را در یک پناهگاه از بازماندگان در مقابل انبوهی از مردگان متحرک و هیولاهای خون خوار قرار میدهد. هر بازیکن کنترل چندین شخصیت بازمانده را درون بازی ایفا میکند.
چله زمستان یک بازی بقا و همکاری است. این بدان معناست که بازیکنان در حال کار با یکدیگر برای رسیدن به یک شرط پیروزی مشترک هستند، اما برای رسیدن به پیروزی هر بازیکن، آن ها باید هدف مخفی شخصی خود را نیز انجام دهند، که می تواند برای کلنی بی ضرر باشد، یا معموریتی که می تواند هدف اصلی را در معرض خطر قرار دهد، تمایل به خرابکاری در مأموریت اصلی، یا (از همه بدتر) انتقام از کلنی! بازی می توانند با برنده شدن تمام بازیکنان ، برخی برنده و برخی بازنده ، یا با باخت تمامی بازیکنان به اتمام برسد. برای رسیدن به هدف گروه تلاش کنید، وبا فردی که به دنبال منافع خود است همراه نشوید.
چله زمستان تجربه ای جالب از بازی داستان محور در مورد زنده ماندن در زمستانی سخت و آخرالزمانی می باشد. بازماندگان همه با الزامات روانشناختی خود سر و کار دارند ، اما هنوز هم باید راهی برای همکاری با یکدیگر برای مقابله با تهدیدات بیرونی ، حل بحران ها ، یافتن مواد غذایی و لوازم و بالا بردن روحیه بازماندگان در کالونی پیدا کنند.
چله زمستان بازیکنان را در مقابل تصمیمات مکرر ، دشوار و بسیار متفاوت قرار میدهد که اغلب آن ها را وادار می کند بین آنچه برای کلنی بهتر است و چیزی که برای خودشان خوب است تصمیم بگیرند

مکانیسم بازیمکانیسم‌ها:

افتخارات بازیمهم ترین افتخارات:

۲۰۱۴ برنده بهترین بازی تماتیک گلدن گیک

۲۰۱۴ نامزد بهترین طراحی بصری گلدن گیک

۲۰۱۴ نامزد بازی نوآورانه گلدن گیک

دانلود فایل های بازی:

اشتراک‌گذاری

من تمام عمرم در حال بازی کردن بودم، حتی از کارهای روزمر‌م بازی می ساختم که بهتر انجامشون بدم. ۸ ساله که بودم با یه مونوپلی قدیمی که پدرم بهم داد پرت شدم تو دنیای بردگیم. همیشه عاشق پازل و معما بودم. همین موضوع باعث شد برم روانشناسی بخونم و علاقه به کشف آدما باعث شد برای ارشد روانسنجی بخونم؛ بعدش با مافیا آشنا شدم و هر چی بلد بودمو نبودم رو گذاشتم تو این بازی تا بتونم یه بازیکنِ در حد از خودم دربیارم. معتقدم آدما بهترین رفقاشونو از بین همبازی‌هاشون پیدا می‌کنن و اینه که اهمیت بازی کردن مخصوصاً با تعداد بالا رو بیشتر می‌کنه برام. عاشق یاد دادن بردگیم به آدمام و اونی ام که تو هر جمعی میبینی عاشق رول بوک خوندنه. اینجا هم جمع شدیم تا با هم این فرهنگ بازی کردن و آموزش و صحبت کردن راجع بهش رو بیشتر و بیشتر کنیم و کلی خوش بگذرونیم ؛)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *